חיפושדלג על חיפוש

תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
מנהל/ת כספים
תחומי אחריות:
- אחריות כוללת על הפן הכלכלי (תקציבי, תזרימי וחשבונאי) בעמותה.
- הכנת תקציב שנתי ומעקב אחר התקציב, ביצוע ברמה חודשית רבעונית , ובדיקת עמידה ביעדים.
- ניהול ודיווח על מצבה הכספי של העמותה, הכנת הדוחות הכספיים של העמותה ואחריות על כלל הדיווחים החשבונאיים.
- אחריות על הביצוע, בקרה דיווחים וגביה של חוזים עם השותפים (משרדי ממשלה, קרנות, תורמים)
- סיוע למנכ"לית בניהול מו"מ עם מוסדות, בנקים ומשרדי ממשלה.
- ניהול הנהלת חשבונות בעמותה לרבות מערכות דיווחי שכר והכנת תלושי שכר לכלל עובדים
- הכנת מערך דיווחים פנימי לפי תחומי פעילות.
- עבודה שוטפת מול רשויות המס, הגשת דיווחים לרשם העמותות.
- אחריות על מערך הביטוח האלמנטרי והפנסיוני של החברה.
- אחריות ובקרה על קיום ההסכמים עם לקוחות וספקים.
דרישות התפקיד
- רישיון רו"ח מוסמך.
- ניסיון בניהול כספים בעמותה ועבודה מול משרדי ממשלה ותורמים.
- חשיבה עסקית ויזמית
- תכנון וארגון
- שירותיות.
- מחויבות לביצוע
מקום העבודה: משרדי העמותה בכפר הנוער בן שמן.
נא שלחו קורות חיים לכתובת:: office@ivolunteer.org.il עד לתאריך: 25.10.21