מיחשוב: קמפיין של חברת סטארבקס (I'm In)להתנדבות הביא יותר ממליון שעות התנדבות
קמפיין שנועד להקל על אמריקנים להשתתף בקריאת הנשיא אובמה לשירות לאומי ע"י אספקת דרך לתרום מזמנם ולמצוא הזדמנויות התנדבות דרך אתר האינטרנט של הקמפיין.
האתר האינטראקטיבי נבנה בשימוש ב-
Force.com Sites, המאפשר לחברות להריץ את אתרי האינטרנט שלהן בענן Salesforce.com.

הקמפיין המנוהל על פלטפורמה של סיילספורס (salesforce) לאמריקנים ניתנה הזדמנות לתרום 5 שעות של שירות קהילתי בחנויות הרשת ובביקור  ב- http://pledge5.starbucks.com/

פורסם לראשונה באתר זוית3

 

"פתרונות מיחשוב ענן של Salesforce.com, אפשרו לנו לפעול במהירות באתר שלנו להעצמת לקוחותינו כדי שיוכלו לפעול ולתת בחזרה לקהילותיהם", אמר כריס ברוזו, סגן נשיא לאסטרטגיה דיגיטלית ותוכן בסטארבקס. " Force.com Sites אפשר לנו להקים את אתר הקמפיין ולהריצו במהירות, עם היכולת לגדול למיליוני מבקרים".



פלטפורמת
Force.com שהוטמעה בתוך פחות מארבעה שבועות, אפשרה לסטארבקס לשלב 30,000 הזדמנויות התנדבות מ- HandsOn Network, ליצור יישום פייסבוק עבור יותר מ- 600,000 אוהדי סטארבקס בפייסבוק, ולהקים אתר אינטראקטיבי בו יכלו מיליוני מתנדבים פוטנציאליים ללמוד אודות התוכנית, לחפש הזדמנויות, ולהריץ את המסר דרך רשתות חברתיות.
פלטפורמת
salesforce  נתרמת על ידי קרן של החברה לארגונים ללא כוונת רווח גם בישראל.

 

קישורים לסיילספורס בישראל

http://blogs.salesforce.com/nonprofit/2008/08/salesforce-foun.html

 

http://www.salesforcefoundation.org/grantees2007


עבור לתוכן העמוד